Höga toppar och djupa dalar

Hejsan alla goa läsare, hoppas allt är finfint med er! Antar att många av er ser ljuset i tunneln och sitter med många “sista uppgiften innan lovet inlämningar”?

Jag pendlar för tillfället mellan att sitta på en stubbe i skogen, fälla en tår och tänka att “äschh jag får väl dra till Tyskland och mocka skit istället för det här går inte” eller att spendera 12h på biblioteket med fokusbubbla starkare än shotsen på nation och plugga järnet med visionen ” skall bli den bästa hästjuristen i världen”. Japp ni hör ju…. Tentaplugget på sin spets! Men jag tror att balansen börjar infinna sig med ynka 2,5 vecka kvar till tentamen.

Förra veckan hade vi dock underbart väder här på västkusten vilket gjorde att plugget kunde flytta ut – inte helt fel! Låter bilderna tala för sig själva 🙂

Fördelen med att plugga på distans - läsa paragrafer i trädgården hemma
Fördelen med att plugga på distans – läsa paragrafer i trädgården hemma
Tränade Aktiebolagslagen genom att närvara på Fingerprints årsstämma - lärorikt!! (Tycker att det klassas som plugg?? ABL var ju trots allt involverad)