15 april – Har du skickat in anmälan?

15 april idag mina vänner. Vi vet alla vad det innebär. Om inte så är det extremt hög tid att få reda på det nu.

A tear-off reminder calendar displqaying the date "April 15th" against a white background.

Det är alltså idag anmälan till höstens program och kurser senast ska skickas in. Dom flesta av er har säkert redan hunnit med detta. För er eftersläntare så fort in nu på antagning.se och skicka in.

Detta gäller för alla universitet och högskolor i hela Sverige, inte bara Lund (även om vi såklart hoppas att Lund är ert förstahandsval 🙂 ).

Jag har fått iväg min anmälan nu. Vill gärna läsa vidare på en masterutbildning till hösten och då är det precis samma procedur som för er förstagångssökare.

Så här ser min anmälan ut. Vad har ni sökt?

Så nu håller vi alla tummar och tår för att vi kommer in. Beskedet kommer den 12 juli.

Hoppas vi ses i Lund till hösten.
//Susanne

april 15, 2016