Vad som händer i Lund

Hej bloggen!

Härligt tid i Lund just nu! Riktigt varmt och skönt och det enda som fattas är ledig tid att utnyttja den på – samt pollenmedicin som verkligen fungerar. Jag tror att många känner igen sig med att längtansfullt titta ut på de lyckans ostar som på något märkligt sätt har tid att njuta av solen, medan man själv måste göra sista slutforceringen med plugget inför sommaren. Dagen som varit har varit lite splittrad, med både plugg, tvätt, grillkväll och förstärkarköp till gitarren. Det senare är på grund av att jag nyligen joinat ett band och vi snart ska ha en spelning här i Lund på en nation. Skoj! För den som undrar hur det har gått med min odling här hemma i studentlyan så kommer svaret nedan. Rätt imponerande om jag får säga det själv! Slutligen så passar jag på att posta en bild från valborg i Lund. Känns lite obligatoriskt den här tiden på året!

Det är kul med valborg i Lund!
Valborgshäng!
Glass!
Grillmästaren in action!
Grillkväll i Lund!
Tomatplantorna växer som ogräs! Någon som vet när det är dags att plantera om?!
Förstärkare!

Ha det fint och kämpa på med plugget!

maj 5, 2016