Lunds universitet iväg på mässor!

Hej allihopa och hoppas ni har det bra!

Tänkte börja mitt inlägg med en liten recap om mig och vad jag gör! Jag heter Angelica, har precis börjat min sjätte termin nu på socionomprogrammet. Detta innebär att jag nu i vår skrivet kandidatuppsats och att jag om exakt ett år är färdig socionom! Förra temrinen hade jag praktik och den spenderade jag på andra sidan Atlanten i Toronto, Kanada. Väldig snabb recap 🙂

I skrivande stund sitter jag på ett hotellrum i Trollhättan. Detta eftersom jag imorgon ska stå på utbildningsmässan här och informera gymnasieelever om Lunds universitet! Älskar att åka på mässor, det är verkligen ett givande att få svara på frågor och funderingar elever har om universitetsstudier och Lund som stad!

Nästa vecka åker jag vidare till Luleå och Umeå för att göra samma sak där. Efter det blir det avstamp i Karlstad, Borås och kanske mer! Det är bara där jag ska vara, vi är ju många som jobbar med dessa mässor så minst 14 mässor är vi uppe i Vi kommer att besöka många olika utbildningsmässor här i vår innan ni behöver skicka in ansökan så se till att åka till en mässa nära dig för att få svar på alla dina frågor!

Leta efter personer med dessa kläder på mässorna så hittar ni oss! Kanske hittar ni till och med mig 🙂
februari 5, 2020