Lund, vi ses snart igen!

Idag börjar många nya studenter vid Lunds universitet. Jag var i Lund i helgen och hela staden var full av nervösa nollor som sprang runt och tävlade, åh så sugen jag blev på att vara ny i Lund igen! Men istället för att vara på upprop inför nya kurser idag är jag i mitt hem-hem i Kungälv och håller på att packa. Precis som Linda här på bloggen ska jag också ge mig ut på äventyr; jag ska flytta till Santa Cruz i Californien och läsa ett år vid University of California. Idag är det precis en vecka kvar tills jag åker och jag är så enormt taggad!!

Vi ses här på bloggen igen när jag är på plats i Californien, då med mycket bildrikare inlägg. Här kommer i alla fall en bild på mina korridorare på min avskedsfest i fredags! (De flesta är nya korridorare som jag inte hade träffat innan, men så trevliga!)

CIMG5130

//Nellie

september 1, 2014

Studentliv Studera utomlands

En kommentar

1. Martin Ericson

Hej Nellie,

Vad sägs om att ta med dig lite LU-merchandise i resväskan till Santa Cruz? Hör av dig om du är intresserad!

Martin Ericson
    VD, Unistore