Lund är ute på äventyr!

Hej på er bloggen,

Igår åkte jag och två andra ambassadörer ut på en liten turné. Idag besökte vi mässan i Östersund för att inspirera till fortsatta studier. På torsdag befinner vi oss i Sundsvall på mässa mellan 9:00-15:00. Kom gärna förbi ifall ni är i krokarna! 🙂 Ni kan läsa mer om de mässor vi närvarar på här!

I övrigt har jag haft fullt upp i skolan och vid sidan av. Tentamen börjar närma sig och man märker verkligen hur tempot höjs. Denna kurs jag läser nu innehåller även mycket litteratur som måste läsas vilket gör det extra kämpigt då det är väldigt lätt för mig att skjuta fram mitt läsande 😉
Som ni kanske kommer ihåg är jag även engagerad i unga aktiesparare. Förra helgen samlades alla 34 lokalavdelningar i Stockholm för att tillsammans inspirera varandra. Det var verkligen superkul att få träffa kollegor från alla delar av Sverige, från Kiruna i norr till Malmö i söder.

Vill även påminna er om att jag denna veckan har vårt Snapchat-konto! In och följ Lundastudent! 🙂

Avslutar med lite bilder från veckan.

Östersund en tisdagskväll!
En bild från Unga aktiesparares event i Stockholm!

Vi hörs!
/Filiph