Lite bal och lite sommarfeeling!

Hej allihopa!

Sist jag skrev så nämnde jag att jag bland annat skulle gå på min första universitetsbal, hemskt roligt var det och balen organiserades av Utrikespolitiska Föreningen!  Eftersom vi inte haft allt för mycket plugg och vädret varit så amazing, så har det även varit tillfälle för lite annat skoj!

Tjejkväll woho!
Lite mer matbilder, bara för att mat is life. I fredags firade vi födelsedag och internationella sjuksköterskedagen!
I lördags besökte jag för första gången Tivoli i Köpenhamn, urtjusigt ställe och så kul med karuseller! synd att man är gamling och mår illa av det mesta…
Studentlivet har många roliga stunder också!
Ja vad är egentligen en bal på slottet, eller i det här fallet Grand Hotel- väldigt rolig!
Jag hade min studentbal på AF-borgen, så det var kul att få uppleva Grand den här gången!

Vårig solnedgång över Bantorget utanför Grand!

maj 16, 2017