Så ser du ut som en Lundastudent

Det här med mode och trender är väldigt viktigt på LTH. Speciellt under tentamensperioden när du är hemma och pluggar. Man vet aldrig vem som kan se en då. För att du inte ska skämma ut dig ska jag därför berätta hur ni ska se ut under en tentamensperiod om ni skulle börja studera här.

2014-10-26 15.45.50Ovan ser ni vår modell som visar upp den senaste trenden inom tentamensperiodmodet. För att du ska få samma trendiga look ska du följa följande steg:

1. Börja med att inte duscha och raka dig på tre fyra dagar. Detta gör att ditt hår får den åtråvärda naturliga looken och att ditt ansikte utstrålar “Jag har inte tid att raka mig. Jag ska skriva min tenta för tredje gången”. På köpet får du årets doft. “Tre dagars ingrott svett” kallas den för, och den är av vårt egna märke…
  2. Sätt på dig mjukisbyxor och tröja i den största och mest illasittande modellen som är möjligt. Detta kompletterar du med ett par raggsockor.
  3. Sista men inte minst väljer du de smutsiga glasögonen som accessoar.

Om du följer dessa steg kan du inte misslyckas med att passa in här på LTH. Det kan ta sin tid att vänja sig av med sådana där otrendiga saker som välsittande kläder och personlig hygien, men när du väl har gjort det kan du inte misslyckas. Du kommer bli den trendigaste på hela skolan. Bara vänta och se.

oktober 28, 2014