Hur går en vidare efter Lund?

Jag har oppositionsseminarium för min C-uppsats imorgon och jag börjar bli väldigt sentimental. Detta eftersom oppositionsseminariet är mitt absolut sista skolmoment jag gör. Jag är alltså klar med tre års studier efter det?? (Om jag blir godkänd på min uppsats, peppar peppar osv). Jag ska lämna fina Lund och fina studentlivet och fina Skåne.

Jag skulle egentligen vilja skriva ett långt tacktal till alla fantastiska människor jag har träffat och allt jag lärt mig under dessa tre år men allt jag kan säga är detta: plugga på universitetet. Självklart rekommenderar jag Lund och skåne för att de är  bäst, men jag vill också säga generellt, att våga utmana sig själv och att våga plugga på ett nytt ställe är så himla viktigt och bra.

Tre saker att sakna med Lund: Miljön, vänner och vänner som kan ta coola foton så att det ser ut som en petar på domkyrkans torn. Mm.
Saker att sakna med Lund: Miljön och vänner som kan ta coola foton så att det ser ut som en petar på domkyrkans torn. Med mera…

Jag önskar er alla lycka till, live long and prosper.

maj 31, 2016

1. Savly

Universitetslivet är underbart! Studerade på LTU i 4 år själv. Blev konstigt när jag lämnade. Men man hittar nya spännande utmaningar istället 🙂

2. noraf