Hej! Mitt namn är Dennis Widmark

Red_bow_tie_in_Riga_Dennis_Widmark_blogg_blog

Hej allesammans!

Mitt namn är Dennis Widmark, och jag är ny bloggare här på bloggen. Jag är 23 år och läser mitt femte år på civilingenjörsprogrammet med maskinteknik och inriktningen teknisk design. Det var helt enkelt den perfekta utbildningen för mig då jag älskar design och tyckte att naturämnena var de roligaste under gymnasiet.

Så vem är jag då? Jo, jag är en stockholmare som har emigrerat ner till Skåne. Det blev två år i Malmö, varav 1,5 år i Rosengård, före jag bosatte mig här i Lund. Det är lite skillnad på att åka buss cirka en timme i jämförelse med fyra minuter med cykel till skolan. När jag inte pluggar försöker jag träna, om jag inte har mina träningsfria perioder vill säga (en extrem periodare var det här!), och så tittar jag väldigt mycket på serier. Jag är serieberoende. Speciellt om det är Sci-fi. Ingen serie slår Doctor Who. Så är det bara. Annars är jag pensionerad häcklöpare och kassabiträde.

Ja, det var en snabb introduktion av mig. Det kommer helt klart mer inlägg sen, ett ikväll till och med om jag får som jag vill, men jag tänkte att det kunde vara bra att presentera mig innan jag började blogga på riktigt. Om ni undrar något är det bara att höra av er!

september 5, 2014

Grundläggande info