Att vara som ny student igen

Hej på er!

Nu är det dags för även mig att börja blogga här för Lunds universitet. Jag har varit student vid Lunds universitet i ca 4 år, men det känns verkligen som att jag är som pånyttfödd igen när det gäller studierna. Jag har nyligen tagit en paus i 1 år från studierna och jobbat heltid för Lunds nation här i Lund och påbörjar nu alltså mitt sista år på min kandidat. Att ha varit så engagerad i en nation under ett år gjorde verkligen susen för mig då jag fick lära känna mig själv, studentvärlden och massa nya människor mycket bättre. Dessutom fick jag då en välbehövlig paus från studierna ett tag 😉

Jag har tillbringat mycket av min fritid under mina 4 år på just nation och det kommer jag rekommendera er alla till att göra. Jag har lärt känna mina bästa vänner under jobbpassen på de olika nationerna och jag har också fått erfarenheter som jag kommer kunna använda mig av i framtiden.

Nu låter det som att jag inte har gjort någonting annat under min studietid haha, det har jag såklart. Vänner, träning, massa mat…. och massa mys! Lund kan vara en av de mysigaste städerna i Sverige!

Här är en kort presentation av mig själv och på vad jag har hittat på under min senaste tid. Ni kommer få lära känna mig bättre under terminens gång och jag kommer visa er min sida av Lund.

12656119_10208243573545177_37727960_o

Puss och kram